
Nu börjar AW-säsongen 2026
Den 23/1 är det äntligen dags för årets första och kanske fräschaste after work hos oss, nämligen nystarts-afterworken! Just den här fredagen står DJ-, violin- och saxofon-trion Sax2violin för underhållningen! Missa inte detta!
Givetvis kan du fortfarande boka bord genom att skicka DM till oss i våra sociala medier, men du får också gärna droppa in när du vill. Man måste ju få vara lite spontan när arbetsveckan är över!
Med det sagt: superstort välkommen till en ny fresh och rolig AW-säsong hos din granne Kronprinsen!